"ucpane" ftp

Středa Leden 19 01:04:39 CET 2000

Vladimir Fux wrote:
[...]
> To jsem zkusil kontrolovat, a na vsech rozhranich (u sebe, na gateway,
> na cilovem stroji) mam default tech 1500.. Po 14 dnech badani jsem
> se s tim smiril, protoze jako zacatecnik neznam ty spravny cesticky
> jak hledat problem a ted uz jen pasivne vyckavam, jestli tady treba nekdy
> neprobleskne nejakej pouzitelnej tip.     : o(

No, podobny problem dela modem, pokud neni spravne (tj. v PC i v modemu)
nastaveno HW handshake. Data se "ztrati", protoze si je nikdo nebere
(seriovy port). Neni tam nekde kolize s prerusenimi nebo neni ta karta
na nejakem divnem preruseni, jako je napr. 9, 2? V NW jsem cetl
poznamku, ze mi nedoporucuji davat SCSI radic na nejake vysoke cislo,
ale presne si nezpominam. Nedavno mi diky samovolnemu resetu CMOS
migroval radic SCSI na 5, takze jsem netisknul a nemohl jsem prijit na
to, proc.

Pokud je to PCI, je potreba bud prendat do jineho portu, nebo povolit v
BIOSu "reset configuration data" nebo neco podobneho, co zpusobi
znovuprideleni IRQ. Krajne podezdrela je mi take vzdy volba "PnP OS",
coz ma dva vyznamy (ze je OS bud "skutecne PnP", coz M$ Wokenice nejsou
dodnes ani nahodou, nebo se tim mysli PnP dle Billa a to pak je to
schvalne akesi pomrvene, aby tomu ty Gatesoviny rozumely). No, pnp
utility v Linuxu si obcas s nekterymi "PnP" kartami take moc nerozumi
(mam tu jednu fajn on-board "zvukovku").

--
                        Milan Kerslager