Pripojeni modemu

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Středa Leden 19 07:19:10 CET 2000

On Tue, 18 Jan 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Vyzkousel jsem Vami navrhovane programy, a zjistil jsem, ze zde nemohu
> vypnout prave rozpoznavani oznamovaciho tonu (neni kam zadat ATX3). Navic
> wvdial pouziva /etc/wvdial.conf, takze se zda, ze zde ma i sve vlastni
> parametry modemu. Zkratka se nedostane modem ani k vytaceni cisla.

A to jako nikde neni zadni inicializacni prikaz pro modem? nebo nekde
prednastavene alespon ATDT ci ATDP pro vytaceni?
V nejhorsim se da i misto ATDT napsat ATX3DT.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.....
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic