verze jadra

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Leden 19 12:26:46 CET 2000

Ahojte,
chci se zeptat, zda nekde existuje popis zmen mezi kernely,
vychytane chyby etc.
Stahnul jsem si totiz 2.0.38 a chtel jim nahradit 2.0.36 [RH].
Prijde mi ale, ze 2.0.38 je STARSI nez 36, je to videt
hlavne u konfigurace zvukovky, kde spousta veci, ktere byly u
36, chybi [AWE synth] a dale je to udelane zpusobem ala 2.0.34
[jediny modul sound.o, u 2.0.36 je vice navzajem provazanych
modulu, coz u 38 nejde vyrobit]. Mozna si RedHat trochu
kernely 'vylepsuje', ale techhle zmen je [smerem ke staremu]
az dost.
Muze to nekdo vysvetlit?
Dik

--