verze jadra

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Leden 19 13:39:27 CET 2000

Jan Klugl wrote:

> Ahojte,
> chci se zeptat, zda nekde existuje popis zmen mezi kernely,
> vychytane chyby etc.
> Stahnul jsem si totiz 2.0.38 a chtel jim nahradit 2.0.36 [RH].
> Prijde mi ale, ze 2.0.38 je STARSI nez 36, je to videt
> hlavne u konfigurace zvukovky, kde spousta veci, ktere byly u
> 36, chybi [AWE synth] a dale je to udelane zpusobem ala 2.0.34
> [jediny modul sound.o, u 2.0.36 je vice navzajem provazanych
> modulu, coz u 38 nejde vyrobit]. Mozna si RedHat trochu
> kernely 'vylepsuje', ale techhle zmen je [smerem ke staremu]
> [...]

red hat ma ine zvukove kernely ony maju modularne a zato aj zacvakaly ale
staci tam prekopnut z 2.0.36 a jeto alebo lachsie zohnat so patch 2.0.37 a 38 a
patchnut to a modularna zvukova cast ostane.

este k tomu prekopirovanie sound casti treba prekoppirovat aj tri headere v
include ale neviem ktore su to ale dajusa vytipovat ;)

--
Karbonizujte koksohydráty, aktivujte granuláty a ohřejte mi párek.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-