Notebook & Standby

Středa Leden 19 15:13:08 CET 2000

On Wed, 19 Jan 2000, Michal Belicek wrote:

> Kdyz vypnu notas do rezimu standby, tak normalne ulozi pamet na disk a
> usne. Probuzeni funguje taky normalne, aplikace se obnovi z pameti a
> vse funguje. Az na to ze softwarovy cas (kernel time) odpovida dobe,
> kdy usnul, hardwarove hodiny v biosu ukazuji spravny cas. Zjistil

Jestli jsem to dobre pochopil, tak APM by melo jadru naznacit (mate
v jadre podporu pro APM, ze ano?), ze prave probehla resuscitace a jadro
by melo pri te prilezitosti podivat na hodiny v CMOSce. I kdyz jak
koukam, tak jsou tam nejake chytaky. Use the Source.

BTW: Zda se, ze jadro necte pri probuzeni primo hodiny (jak jsem se snazil
tvrdit), ale zjisti si rozdil. Takze kdyz hwclock udaj v CMOS sam nejak
divne preintepretuje (napr. kvuli Y2K), tak se vlastne moc nestane.