Notebook & Standby

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Středa Leden 19 15:39:46 CET 2000

On Wed, 19 Jan 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Jestli jsem to dobre pochopil, tak APM by melo jadru naznacit (mate
> v jadre podporu pro APM, ze ano?), ze prave probehla resuscitace a jadro
> by melo pri te prilezitosti podivat na hodiny v CMOSce. I kdyz jak
> koukam, tak jsou tam nejake chytaky. Use the Source.
>
> BTW: Zda se, ze jadro necte pri probuzeni primo hodiny (jak jsem se snazil
> tvrdit), ale zjisti si rozdil. Takze kdyz hwclock udaj v CMOS sam nejak
> divne preintepretuje (napr. kvuli Y2K), tak se vlastne moc nestane.
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> [...]

Musite mit APM jak je jiz vyse a spusteneho daemona apmd.
apmd sam uz cas nastavuje a muze spoustet ruzne zajimave skripty
pri ruznych APM udalostech suspend,resume,pripojeni/odpojeni od el.site apod.

Nahnal jsem na Fujitsu notebook RH6.1 a byl jsem nadsen, ze hned vse fungovalo
bez problemu. Proste parada.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7165659