Linux na Alphe

Martin Saturka msat6526 na kolej.mff.cuni.cz
Středa Leden 19 15:01:09 CET 2000

[Posted and mailed]

In article <Pine.OSF.3.96.1000119124622.26624D-100000 na decsys.vsb.cz>,
	Radek.Vybiral na vsb.cz (Radek Vybiral) writes:
> Distribuce RH 6.1 pro Alpha procesory mi jede na Alphastation 255 naprosto
> paradne. Krome zapasu se SRM konzoli (specificke pro Alphu) jsem nenarazil
> na jediny problem. Proste parada. Driv tam byl DU, ale kvuli zastaralosti
> a Y2K je z toho Linux a hned je sprava veselejsi :)
>
> R.V.

mame RH5.2, neni to spatny, ale neco novejsiho by bylo lepsi.
Nemate zkusenosti s 2ma systemi zaroven (nebo aspon s upgradem) ?
chtel bych u nas dat asi Debiana, ale kdyz nema clovek jistotu,
ze to tam dobre nahodi - on alphabios neni lilo - tak aby to stary jelo.
Dikec,
	MS