Linux na Alphe

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Leden 19 19:25:54 CET 2000

Dobry den,

u nas mame na digital DEC 2000 AXP (architektura Jensen) Debian
(RedHat jsem tam nemohl zaboha dostat, Debian sel v podstate na
prvni pokus, predtim tam kolega narval (tusim) RH 4.2). Mel jsem
problemy s loaderem (MILO pro Jensen nefachci), ale nakonec to
facha a celkem spolehlive. Je pravda, ze mi to dela jen vzdalene
logovani, ale vzhledem k tomu, ze to ma pomerne nizkou kapacitu
(cca 3GB na dvou discich), tak je to pro ni uloha tak akorat.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72