pulse volba

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Leden 20 09:15:52 CET 2000

> male upresnenie: nie prepol na tonovu ale povolil ti aj tonovu. pulzna
> funguje aj nadalej (aj ked sux a je to dovoe preco susedom padaju 56k
> pripojenia ked nieco takto vytocime... je to strasne citlive na sum, to 56k)

Mam to chapat tak, ze ked sa vytaca cez pulznu volbu tak to chodi horsie
ako ked sa toci cez tonovu ?
Ja som myslel, ze sa tonova alebo pulzna pouziva len na vytacanie, aby
ustredna mohla prepojit dva droty v podstate. A ked ich spoji tak uz sa do
komunikacie nekasle. Modemy si hrkutaju sami pre seba az kym jeden
nezlozi.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }