pulse volba

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Leden 20 09:22:59 CET 2000

Ono je to v podstate tak, ja si vytocim tonovou volbou, sa pripojim
a idem super. sused zacne tocit pulznou volbou, pulzna volba generuje
obrovske rusenie a interferencie vo vsetkych kabloch, popri ktorych ide
a tym padom 56k spojenie bye bye. keby sa naraz vsade preslo na tonovu
volbu riadne by to vycistilo linky. :-) niekedy to aj pocut v telefone
take to rapcanie a vytacanie. na to je modem velmi haklivy.

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk
----