vnc s consolou..alebo nieco na ten sposob

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Leden 20 16:16:15 CET 2000

HORNICEK, Tomas <bhornicek na globtel.sk> wrote:
 : Prijemny a pekny den prajem

 : Mam taky problem, v robote nemam povoleny pristup na internet, teda okrem
 : portu 80 a potreboval by som sa dostat na
 : moju masinu doma kde bezi linux. Kedze je to 386etka tak mam len konzolu bez
 : iXacov. Napadlo ma pouzit vnc, ale k

co takto skusit telnet alebo ssh?

 : tomu potrebujem iXy a tie pochybujem ze rozbeham na takej masine tak aby sa
 : s nimi dalo aj rozumne pracovat.
 : Potreboval by som teda sice nieco na sposob vnc aby to slo cez web, ale
 : nepotrebovalo ixace.

ak je povoleny len port 80, vnc nepojde (ak sa nemylim - to cez web je
predpokladam java client?)

 : Myslim si ze redir nepomoze pretoze na internet sa dostanem len cez proxy...
 : na priamo nemam sancu

ak je povoleny obojstranny pristup na port 80, nie je problem spustit sshd
na tomto porte a na druhej strane napisat ssh -p 80 moj.pocitac
Alebo to urobit s telnetom.

 : Napada niekoho, ako by sa to dalo riesit? (teda okrem napadov upgradnut
 : pocitac, alebo vymenit pracu)

vid vyssie. Ak je povoleny len jednosmerny pristup cez port 80, potom
pomoze httptunnel
http://www.nocrew.org/software/httptunnel.html

Necitaju v globteli tuto skupinu? :-)
(asi nie, bezia tam vylucne na NT... aspon nejaka vyhoda)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |