vnc s consolou..alebo nieco na ten sposob

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Leden 23 15:53:52 CET 2000

Robert Dobozy <robo na idata.sk> wrote:
 : On Thu, 20 Jan 2000, HORNICEK, Tomas wrote:

 :> Prijemny a pekny den prajem
 :>
 :> Mam taky problem, v robote nemam povoleny pristup na internet, teda okrem
 :> portu 80 a potreboval by som sa dostat na
 :> moju masinu doma kde bezi linux. Kedze je to 386etka tak mam len konzolu bez
 :> iXacov. Napadlo ma pouzit vnc, ale k

 : Ak dobre chapem, tak sa potrebujes (aspon) telnetnut na masinu, cez http
 : proxy.
 : Ak ano, tak existuje niekolko programov (zvycajne napisanych v jave),
 : ktore ti umoznia urobit telnet v javovskom applete na nejakej html

Ano, ale to su normalne telnet programy, pracujuce na normalnych portoch!
To si moze nainstalovat hocijaky telnet a ma to lepsie, ak to pojde, co
nepojde lebo ma povoleny iba port 80.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |