Vhodná karta pro příjem TV

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Čtvrtek Leden 20 23:06:42 CET 2000

     Dobrý den

     To je báječné, že mám tak rychle první odpovědi, děkuji.
     Náhodou používám grafickou kartu ATI Rage 128. Je tedy dobré přikoupit
TV tuner od ATI? Připojuje se na kartu přes extra konektor, předpokládám. To
se mi moc nelíbí. Co když budu potřebovat lepší kartu (nVidia, Matrox), to
pak přijdu o TV, ne? Raději bych řešení, kde něco takového nehrozí.
     Ta zmínka o drátu místo antény je zajímavá. Já nejsem žádný domácí
kutil a zásuvku od společné antény máme za nábytkem, tzn. "pohodit" někde
kus drátu je pro mne jednodušší než složitě vést kabel po bytě. K
radiokartám se jako anténa dodával takový kus drátu. Doufal jsem, že u
televizní karty bude něco podobného, co bych mohl zavěsit někam na hřebíček
na zdi.

                           Jirka

--
Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)