Vhodná karta pro příjem TV

Marian Jančár mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Pátek Leden 21 00:55:45 CET 2000

"Jiří Mlíka" wrote:

>      Dobrý den
>
>      To je báječné, že mám tak rychle první odpovědi, děkuji.
>      Náhodou používám grafickou kartu ATI Rage 128. Je tedy dobré přikoupit
> TV tuner od ATI? Připojuje se na kartu přes extra konektor, předpokládám. To
> se mi moc nelíbí. Co když budu potřebovat lepší kartu (nVidia, Matrox), to
> pak přijdu o TV, ne? Raději bych řešení, kde něco takového nehrozí.

Zkuste TView 99, je to grabber zalozeny na cipu bt8x8, data soli po PCI
do pameti, nebo neco lepsiho se stejnym cipem. Pokud byste nahodou
prisel na kartu co umi PAL DK i BG, stereo, vyber jazyka zvukoveho
doprovodu a dalkove ovladani, tak dejte vedet.

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>