vykon stroja vs. ucel nasadenia

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pátek Leden 21 09:53:26 CET 2000

> Nema tu niekto skusenosti s odhadnutim  vykonu pocitaca na nasadenie do
> urcitych situacii ?
>
> predpokladana situacia je asi nasledujuca:
>
> - prijem a odosielanie mailu pre cca 2000-3000 uzivatelov a nasledne
>   prerozdelenie na lokalne servery.
> - http/ftp proxy - pre rovnaky pocet uzivatelov v sucasnosti je to asi
>   40 000 - 50 000  dotazov v spicke , ale pravdepodobne to pojde este vyssie
>   z dovodu zvysenia konektivity
>
> moja predstava je asi nasledujuca: dual pentium 550/512MB RAM,2x100Mb
> siet.adapter, 9GB UW SCSI
>
> Je to prehnane  ?

ani nie akurat by som tam hodne pridal na diskovu kapacitu
ten proxy by mohol mat v pohode takych 4-5 giga cache minimum
ked to zoberies na mnozstvo requestov tak pokial das mensiu cache tak sa
bude stale premazavat novymi requestami resp stare hinty velmi rychlo
vyexpiruju.
na tvojom mieste by som kupil este jeden 9 GB scsi alebo este jeden 27 GB
ide a particie rozdelil tak aby system a proxy cache boli na scsi
co sa procesorov tyka tak by som skor radil dual celeron pretoze je
cenovo vyhodnejsi (resp pomer cena/vykon je dnes najlepsia) a zas az take
delo nepotrebujes (mozno dokonca staci jednoproc - viem ze to co vravis v
telenor internet bezali na jednoproc masine)

dz