Vhodná karta pro příjem TV

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Leden 21 09:50:44 CET 2000

>      To je báječné, že mám tak rychle první odpovědi, děkuji.
>      Náhodou používám grafickou kartu ATI Rage 128. Je tedy dobré přikoupit

pokud to budes delat, podivej se HP GATOS, jestli je tahle kombinace
podporovana.

> TV tuner od ATI? Připojuje se na kartu přes extra konektor, předpokládám. To
> se mi moc nelíbí. Co když budu potřebovat lepší kartu (nVidia, Matrox), to
> pak přijdu o TV, ne? Raději bych řešení, kde něco takového nehrozí.

prijdes, pokud ta 'lepsi' karta nebude opet od ATI s mm konektorem

>      Ta zmínka o drátu místo antény je zajímavá. Já nejsem žádný domácí

opravdu se na to dalo divat, ale nevim nic o intenzite TV signalu
u me v praci... :) chtel jsem tim rict, ze ten tuner neni extra narocny
na signal [vic nez normalni TV].

Pokud chces univerzalni tuner, existuji do PCI a mely by spolupracovat
s jakoukoli videokartou, ale dle mych zkusenosti se muze hadat temer
jakykoli hardware :), takze ja dam spis na overenou kombinaci nez mit
napr. nejake ruseni v obraze.

--

                                    Jan Klügl