Prestaly fungovat Xwin

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pátek Leden 21 10:51:06 CET 2000

xfs tam samozrejme je, Xfont server jsem zkousel pustit rucne, pak jsem ho
upgradoval a pri najizdeni systemu ma status OK. Je pravda ze mi nesel
shodit, ale po upgradu to slo najet i sjet korektne.

V XF86Config jsem ve font sekci nalezl toto :

# Multiple FontPath entries are allowed (they are concatenated together)
# By default, Red Hat 6.0 and later now use a font server independent of
# the X server to render fonts.

    FontPath   "unix/:-1"
Tak jsem ten FontPath zaremoval a Xka najela, ale mela spatne ceske fonty.
Nevite kde by se mely nachazet adresare s X11 fonty ? Popr jak opravit xfs
tak aby fungoval ?