Prestaly fungovat Xwin

tief na hit.sk tief na hit.sk
Pátek Leden 21 11:00:12 CET 2000

Konfiguracia xfs je u RH6.X v /etc/X11/fs/config.
Tam su cesty k adresarom s fontami.

Ja som mal defaultne = anglicke fonty v adresari
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/

Teraz mam len 8859-2 fonty, idu super a su v adresari
/usr/share/fonts/8859-2/
A este v XF86COnfig neremuj fontpath, potom bude blbnut xfs, resp
nepojde z neho citat data vobec :-)

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk