Motherboard Soyo a jadro 2.2.5-12

Jiri Kastner indy.j na seznam.cz
Pátek Leden 21 10:29:01 CET 2000

Nemate nekdo zkusenosti s deskou Soyo 5EAS, ve wir98 behalo vsechno na prvni
pokus, ale co se tyce linuxu, tak mi nejde nic, az na grafickou kartu, ktera
je PCI. Jinak vsechny ISA karty Yamaha OPL-SAx 3, 3Com 503 nejsou k mani.
Dal se nedostanu na flopku a seriovy porty, a nebyt PS/2 mysi, tak by mi
nefungovalo nic. Vse fungovalo do doby, nez jsem si poridil tuhle desku,
kvuli podpore velkych disku a abych nemusel vechno kupovat znova (pameti a
videokartu).
Pri bootovani mi to povida, ze seriovy porty jsou ttyS00 ttyS01 a pri
zavadeni ovladace na sitovku mi rika, zarizeni je zaneprazdnene.

Diky za kazdy nakopnuti.

Indy.