Motherboard Soyo a jadro 2.2.5-12

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pátek Leden 21 17:17:29 CET 2000

: Nemate nekdo zkusenosti s deskou Soyo 5EAS, ve wir98 behalo vsechno na prvni
: pokus, ale co se tyce linuxu, tak mi nejde nic, az na grafickou kartu, ktera
: je PCI. Jinak vsechny ISA karty Yamaha OPL-SAx 3, 3Com 503 nejsou k mani.
: Dal se nedostanu na flopku a seriovy porty, a nebyt PS/2 mysi, tak by mi
: nefungovalo nic. Vse fungovalo do doby, nez jsem si poridil tuhle desku,
: kvuli podpore velkych disku a abych nemusel vechno kupovat znova (pameti a
: videokartu).

  Tusim, ze ji mam v pocitaci (asi tri dny) a s jadrem 2.2.12-20 jede
pekne az na zvukovku (a to je moje chyba - spatne IRQ).

  Muzete poslat presnejsi vypis hlasek kernelu? Pripadne zkuste
povypinat P&P setupu a zjistit, jestli se neco zmenilo.

--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb