Vhodná karta pro příjem TV

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pátek Leden 21 11:38:57 CET 2000

>Pouzival jsem Askey a Miro PCTV a jsem s nimi naprosto
>spokojen.

     To je dobře, obědnal jsem si totiž Askey. Přišel mi nejlevnější, není
to hlavní kritérium, ale počítá se. Mimo to odpadá ta nepříjemná návaznost
na grafickou kartu.
     Pokud se nepletu je součástí balení i dálkové ovládání. Chodí pod
Linuxem? Nebo je v tomto případě jedno, jaký se používá OS? Netuším jak je
ta karta dělaná, tak si nedokážu představit, zda tato fičura potřebuje
ovladač nebo ne.

                   Jirka

--
Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)