Vhodná karta pro příjem TV

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Pátek Leden 21 12:41:47 CET 2000

"Jiří Mlíka" wrote:

>      Dobrý den
>
>      To je báječné, že mám tak rychle první odpovědi, děkuji.
>      Náhodou používám grafickou kartu ATI Rage 128. Je tedy dobré přikoupit
> TV tuner od ATI? Připojuje se na kartu přes extra konektor, předpokládám. To
> se mi moc nelíbí. Co když budu potřebovat lepší kartu (nVidia, Matrox), to
> pak přijdu o TV, ne? Raději bych řešení, kde něco takového nehrozí.

Na mam mozna pro tebe jednu priznivou zpravu. Udajne, tento tyden
poprve, dorazili do CR karty ATI TV Wonder. Vic najdes na
http://www.ati.com/na/pages/products/pc/tv_wonder/index.html.
Tuto kartu jsem si ve stredu koupil (btw je levna). Je na PCI, s
grafikou se nepropojuje pres feature konektor, ale vyuziva funkce
overlay graficke karty (nic o tom nevim), takze to komunikuje pres
sbernici a diky tomu spolupracuje nejes s ATI grafikama, ale taktez s S3
Virge, S3 Savage, NVidia TNT Voodoo apod. Ja mam ATI Rage128 Magnum. Ve
wokenicich mi TV Won. funguje (nemuzu posoudit, zda stereo, protoze jsem
to zkousel jen chvili a zrovna nic ve stereu nevysilali (mam je CT1,
NOVA, ORF1 a ORF2, kabelovka u nas v nejblizsi petiletce nebude :-)) ) )
jak to bude na Linuxu budu vedet (doufam) po nedeli a o pripadne
zkusenosti se muzu podelit.
BTW: V realtime umi ukladat obraz do MPEG-1 na hard! Bohuzel dodavany SW
editor (moc toho neumi) umi pracovat jen s AVI (umi ukladat asi v 8-mi
ruznych AVI formatech).

>      Ta zmínka o drátu místo antény je zajímavá. Já nejsem žádný domácí
> kutil a zásuvku od společné antény máme za nábytkem, tzn. "pohodit" někde

O tom dratu bych s ATI TV Won. pochyboval. Mel jsem to na kabelu a pri
srovnani obrazu s televizi to bylo o neco horsi.

PAT