X11 server pod okna... :-|

David Sauer davids na penguin.cz
Sobota Leden 22 05:32:29 CET 2000

    JS> Zdravim, nevite nekdo o X11 serveru pod oknaNT, ktery by slusne
    JS> fungoval a mel podporu xfs? Dari se mi premlouvat firmu na linux,
    JS> ale jako prechodne stadium... :-)) Muze byt i komercni za slusnou
    JS> cenu...

XManager, pomerne slusny. Jedine, co mi na nem vadilo, ze je treba
definovat ceskou klavesnici - zatim jsem to neudelal. Takze kdyby jste ji
definoval, dejte vedet. Ma 30 dni na vyzkouseni, pak asi koupit. Cena by
mela byt urcena koncem ledna 2000.

A url:

http://www.netsarang.com/xmanager.html

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)