X11 server pod okna... :-|

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Leden 25 12:30:55 CET 2000

David Sauer wrote:

>     JS> Zdravim, nevite nekdo o X11 serveru pod oknaNT, ktery by slusne
>     JS> fungoval a mel podporu xfs? Dari se mi premlouvat firmu na linux,
>     JS> ale jako prechodne stadium... :-)) Muze byt i komercni za slusnou
>     JS> cenu...
>
> XManager, pomerne slusny. Jedine, co mi na nem vadilo, ze je treba
> definovat ceskou klavesnici - zatim jsem to neudelal. Takze kdyby jste ji

Me by se ta klavesnice taky hodila.

> definoval, dejte vedet. Ma 30 dni na vyzkouseni, pak asi koupit. Cena by
> mela byt urcena koncem ledna 2000.

Ta verze co mam jede i po uplynuti 30 dni, akorat vypisuje hlasku o
expiraci.

> A url:
>
> http://www.netsarang.com/xmanager.html

Pripada mi ze vsech Xserveru nejlepsi. Umi si brat fonty ze vzdaleneho
XFS (i iso8859-2), umi XDMCP. A na rozdil od ostatnich to i funguje.
Akorat mi subjektive pripada trosku pomalejsi oproti XWinPro a XWin32.

P.