OT: Nebezpecna sit

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Leden 22 10:44:51 CET 2000

 iE>      Práv  jsem dokoukal film "Nebezpe ná s ť" (Hackers) na TV
 iE> Nova.
 iE> Doufám,  e se n kteř  z vás tak  d vali, pokut to hned nevypnuli.
 iE> Naprosto nechápu co tam ti lid  d lali, jaká podivná GUI pou  vali
 iE> a jak  divn  ře i vedli. Pokud jste tomu n kdo porozum l, dejte mi
 iE> v d t.
 iE>      Narozd l od t to hr zy, m  kdysi v Brutáln  Nikit  (seriálu)
 iE> alespo
 iE> pot šil Birkoff (podle vzoru Smirnoff :-) ),  e zná př kazy "ps" a
 iE> "kill",
 iE> kter  dokonce celkem logicky pou il :-)

Pokochejte se svou cestinou.

V Hackers je jeden svetly okamzik, kdy jeden z tech hackeru vytuka na
klavesnici kermit, ale pak je strih na obrazovku a tam je slozite GUI.

                              *Pizi*  (27 let)

... Hipik: kluk, ktery vypada jako Petra a smrdi jako Petr.