quota

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pátek Leden 28 18:06:39 CET 2000

On 22 Jan 2000, lubos klokner wrote:

> mam v systeme nastavene quoty a vsetko mi pekne chodi.
>
> mam problem v tom ze by som rad nastavil nejaku defaultnu
> quotu, co znamena ze ked pridam noveho uzivatela, tak
> automaticky dostane pridelenu danu quotu. v terajsom

adduser verze 3.8 (z slinku) neco umi. Viz. /etc/adduser.conf .
Jinak lze vytvorit vlastni skript jmenem "adduser.local", jenz je volan
s urcitymi parametry z adduser a tam delat cokoliv.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz