Netscape a WindowMaker

Petr Vavra petr na vavra.cz
Neděle Leden 23 00:26:45 CET 2000

Jiri Moninec wrote:

> nikdo nevyresil problem s tim ze se netscape proste asi na 40 sekund zasekne
> a pak bezi dal, u mne se deje ten jev ze modem neprijma ani neodesila zadne
> pakety, drive se to stavalo po spusteni netscapu (pokud bylo aktivni ppp
> jinak ne) a ted se t odeje nahodile

ad 1) mam WM 0.61.1 prekladany ze zdrojaku, Xka jsou z baliku z RH5.2.
obcas se mi to stane take, zejmena pokud stranka obsahuje Javu ci
Javascript... Pokud stranka obsahuje jen cisty HTML kod, je to bez
problemu (nekdy satci Javu a Javascript vypnou v Edit/Preferences.

ad 2) tohle 'zasekavani' je u NN zpusobeno cekanim na DNS sluzby
(konkretne resolving vlastniho domenoveho jmena). Jakmile zprovoznite
korektne DNS pro masinu, na ktere NN spoustite tohle 'zasekavani' zmizi.
Proc se seka ppp netusim. Nekdy to muze byt zpusobeno tim, ze je
'pretizen procesor' nejakym procesem, ktery si dela pravo na velkou
prioritu...

Petr
e-mail: mailto:petr na vavra.cz