Netscape a WindowMaker

Jiri Moninec moninec na volny.cz
Neděle Leden 23 11:56:23 CET 2000

Zdravim,

> ad 2) tohle 'zasekavani' je u NN zpusobeno cekanim na DNS sluzby
> (konkretne resolving vlastniho domenoveho jmena). Jakmile zprovoznite
> korektne DNS pro masinu, na ktere NN spoustite tohle 'zasekavani' zmizi.

Korektni korektni DNS tzn. co? radky v /etc/resolv.conf? nebo jeste neco
dalsiho

> Proc se seka ppp netusim. Nekdy to muze byt zpusobeno tim, ze je
> 'pretizen procesor' nejakym procesem, ktery si dela pravo na velkou
> prioritu...

toto bylo spatne pochopeno, ppp se mi neseka, v pripade ze je ppp aktivni
tak se Netscape v nejake fazi behu zasekne na tech cca 40 s, v pripade ze si
prohlizim stranky u sebe na disku tak je to v pohode, i kdyz to tez nekdy
spadne

Jirik

--

Jsem pro vsechno, co je proti necemu.

  mailto: moninec na volny.cz	Jiri Moninec, jr.
  icq: 31854127 		student of Mendelovo gymnazium Opava
  iso-8859-2 friendly	 	Czech republic