Ladeni multithreadove aplikace

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Leden 23 15:43:25 CET 2000

On 22/01/2000, Stanislav Meduna wrote:

> : Co pujde, nacpu radeji do lokalnich promennych (pametove naroky tim
> : nijak extremne nevzrostou) a zbytek dusledne obklicim mutexy.
>
> A viac-menej o toto aj v MT aplikaciach ide. Hacky sa hodia az na
> situaciu, ked vsetko chodi a je jasne, ze je konkretny
> kus kodu bottleneckom.
>
> Z tejto diskusie mam pocit, ze si do MT vhupol rovnymi
> nohami a nejaky teoreticky background prilis nemas.
> Ak je to tak, mozno by nebolo marne zohnat si nejake
> skripta (konkretne zial odporucit neviem) a precitat
> si vseobecny pokec o synchronizacii, typoch synchronizacnych
> [...]

Tak napul. Samozrejme, ze jsem si par veci precetl, tohle se neda delat
rovnou metodou pokus/omyl, ale priznavam, ze je to prvni vetsi vec,
kterou s MT pisu. Rad si o tom neco prectu, pokud mi bude neco
doporuceno (cetl jsem vetsinu dokumentace od pthreads, procetl jsem si i
dokumentaci pth, to je take zajimave cteni. Nejaka anglicka kniha z
Amazonu za 100 dolaru by to ale byt nemusela :)

S pozdravem