Yamaha 724 PCI

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 24 13:51:38 CET 2000

% Mam zvukovu kartu $SUBJ (je to Plug And Pluj) nepodarilo sa mi ju rozchodit pod
% linuxom. Ma podporovat OPL3, Sound Blaster Pro, MPU401 UART ale ani jedno z
% toho mi nechodi. Slape niekomu tato karta? Poradte mi prosim.
% Mozno robim zly postup neviem. Skusam to zatial cez moduly a myslel som, ze
% aspon ten opl3 rozchodim ale nic. Moj postup je:
% insmod soundcore
% insmod soundlow
% insmod sound
% insmod opl3 io=0x398

Zkuste konzultovat se soubory /usr/src/linux/Documentation/sound/OPL3*
ze zdrojaku jadra.

--mm                                                            Michael Mráka