Yamaha 724 PCI

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Leden 24 13:57:50 CET 2000

Dňa Po, 24 jan 2000 ste napísali:
> % Mam zvukovu kartu $SUBJ (je to Plug And Pluj) nepodarilo sa mi ju rozchodit pod
> % linuxom. Ma podporovat OPL3, Sound Blaster Pro, MPU401 UART ale ani jedno z
> % toho mi nechodi. Slape niekomu tato karta? Poradte mi prosim.
> %% Mozno robim zly postup neviem. Skusam to zatial cez moduly a myslel som, ze
> % aspon ten opl3 rozchodim ale nic. Moj postup je:
> % insmod soundcore
> % insmod soundlow
> % insmod sound
> % insmod opl3 io=0x398
>
> Zkuste konzultovat se soubory /usr/src/linux/Documentation/sound/OPL3*
> [...]
O to vsetko som sa pokusil, aj sndcofig som skusal, ale bezvysledne. Mate daky
napad? Inak je zaujimave ze ked som v linuxe tak mi neprehrava ani AudioCD
(audio mixer volume je asi na nule). Teda prehrava len nic nepocut. Je dana
karta podporovana v dakom vyvojovom jadre?

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia
tel.: +421 7 58692159