Apache + mod_digest.o

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pondělí Leden 24 14:45:09 CET 2000

Dobry den vsem,
narazil jsem na nasledujici problem. Chtel jsem pouzit vyberove
overovani MD5 pro pristup k urcitym web strankam. Proto jsem v
konfiguracnim souboru apache "zapnul" modul mod_digest.o, kompilace
probehla v pohode, nastaveni taktez (pomoci utility htdigest uzivatele,
nasteveni direktiv v souboru httpd.conf apod.). Potom jsem se presunul k
prohlizeci (Netscape 4.7) a zkousel se dostat na prislusnou chranenou
stranku. Prohlizec zobrazil dialogove okno pozadujici ID a heslo -
vsechno zatim v pohode. Ale ouha - overeni neprobehne a prohlizec oznami
neplatnost hesla. V log souboru apache - error_log se objevi hlaska ve
smyslu "...client used wrong authentication scheme...". Chapu to dobre,
ze prohlizec neumi MD5? Pokud ano, existuje nejaky patch nebo modul pro
Netscape? Jeste jsem to skousel s Lynxem se stejnym vysledkem. Dekuji
predem za vsechny ohlasy nebo nasmerovani nekam kde se to jiz resilo.

Duda