Autentifikace...

V.T.Marvin csst na iol.cz
Pondělí Leden 24 14:52:01 CET 2000

Dobry den,

hledam pomoc s nasledujicim problemem. Mam WWW, news a mail server (POP3,
IMAP) bezici na RH6. Zajimalo by mne, zda je mozno nejak autentifikovat
uzivatelsky pristup k mailu (resp. i k WWW a newsum) pomoci NT domeny. Neni
asi moc prakticke chtit na uzivatelich hesla pro pristup do NT site, k
mailu, naWWW apod. Jako clovek alergicky na "Malome~k" nechci porizovat
nejaky M$ Exchange za $$$$$$$ kdyz (jak pevne verim) Linux by mel naroky na
nej kladene zvladnout. Existuje nekdo kdo mel podobne problemy a podarilo se
mu je vyresit? Existuje nejaky balik, ktery by mi pomohl? Slysel jsem neco o
LDAP a o Apache plugginu pro autentifikaci pomoci nej, ale lze podobnou vec
udelat i u mailu a newsu? Nejde mi vubec o terminalovy prostup.

Je mozne, ze mi nekdo z pritomnych odborniku poradi?

Dekuji predem i za projevenou soustrast.

M.