Yamaha 724 PCI

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Pondělí Leden 24 14:34:32 CET 2000

Igor Kilian wrote:

> Mam zvukovu kartu $SUBJ (je to Plug And Pluj) nepodarilo sa mi ju rozchodit pod
> linuxom. Ma podporovat OPL3, Sound Blaster Pro, MPU401 UART ale ani jedno z
> toho mi nechodi. Slape niekomu tato karta? Poradte mi prosim.
> System:
> Linux RH6.1. kernel 2.2.12-20
>
> Mozno robim zly postup neviem. Skusam to zatial cez moduly a myslel som, ze
> aspon ten opl3 rozchodim ale nic. Moj postup je:
> insmod soundcore
> insmod soundlow
> insmod sound
> insmod opl3 io=0x398

> [...]

Jediná rada zatím zní - koupit si jinou kartu (nebo si zaplatit za OSS, jejich
drivery ji podporují - vyzkoušeno). Tahle karta není podporována ani OSSFree, ani
ALSA drivery (je na blacklistu - viz. www.alsa-project.org), protože výrobce není
ochoten dodat specifikaci karty (to platí pro všechny PCI zvukové chipy od Yamahy).
Sám jsem ji měl, pod Linuxem však chodí pouze s již zmíněným ovladačem od OSS, ale
ten se dá pouze koupit (nebo stáhnout s jejich webu zkušební verze).
Jako OPL3 ani jako SoundBlaster Pro se mi ji také nepodařilo rozchodit a obávám se
že se to nepodaří ani Vám.

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik