Autentifikace...

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 24 15:57:08 CET 2000

On 24/01/2000, V.T.Marvin wrote:

> hledam pomoc s nasledujicim problemem. Mam WWW, news a mail server (POP3,
> IMAP) bezici na RH6. Zajimalo by mne, zda je mozno nejak autentifikovat
> uzivatelsky pristup k mailu (resp. i k WWW a newsum) pomoci NT domeny. Neni
> asi moc prakticke chtit na uzivatelich hesla pro pristup do NT site, k
> mailu, naWWW apod. Jako clovek alergicky na "Malome~k" nechci porizovat
> nejaky M$ Exchange za $$$$$$$ kdyz (jak pevne verim) Linux by mel naroky na
> nej kladene zvladnout. Existuje nekdo kdo mel podobne problemy a podarilo se
> [...]

Predesilam, ze jsem to v praxi nezkousel, ale melo by stacit
nainstalovat PAM modul pro autentifikaci proti Primary Domain Controleru
(http://cb1.com/~lkcl/pam-ntdom/), coz mohou byt jak NTcka tak Samba
(pry) a pak uz jenom pouzivat pamifikovany POP3 a IMAP server. Apache
take autorizaci proti PAMu podporuje (http://blank.pages.de/pam/).

S pozdravem