Ladeni multithreadove aplikace

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Leden 25 13:31:20 CET 2000

Zdravim,

> Copak o to, me se to take strasne libi, jenze to ladeni je absolutni
> krize. Nevim jak Ty, ale ja ani po sesti letech programovani vseho
> mozneho ve vsem moznem :) nejsem schopen psat programy bez chyb na prvni
> pokus...

   To ja take ne ... ale obcas je dobre naucit se chyby hledat bez
debuggeru, pouze premyslenim o programu a sikovne vymyslenymi testy.
Mne to naucilo nekolik let programovani veci, na ktere se debugger
z principu neda pouzit :)

   :-))

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A sine curve goes off to infinity or at least the end of the blackboard."