Ladeni multithreadove aplikace

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 25 13:05:22 CET 2000

On 25/01/2000, Karel Zak - Zakkr wrote:

>  Ne nezmenil. Ja osobne jsem zastancem threadu, sam jsem zkousel pred cca 2
> roky napsat MT demona napojeneho na MySQL a docela to behalo. Pokud clovek
> nepouziva MT tak casem dojde k silenostem jako je IPC. U MT mi vzdy pripadalo
> moc pekne to, ze je to opravdu jeden program, jedna pamet a pripadne jedna
> chyba :-)

Copak o to, me se to take strasne libi, jenze to ladeni je absolutni
krize. Nevim jak Ty, ale ja ani po sesti letech programovani vseho
mozneho ve vsem moznem :) nejsem schopen psat programy bez chyb na prvni
pokus...

Osobne bych rad thready pouzival prave kvuli te lehkosti a snadnosti
sdileni dat a podobne. Dobre, tak jsi me zase nalomil zpatky (sakrys,
jsem pekne ovlivnitelny :), zkusim jeste jednou odladit ten stavajici
program...

S pozdravem