znackove vs. neznackove servery a Linux

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Leden 25 13:36:35 CET 2000

Leos Bitto wrote:

> Miroslav Petricek <miroslav.petricek na iname.com> wrote:
> : Ciste z technickeho fetisismu nez z potreby nejakeho extra vykonu jsem
> : si koupil desku Abit BP6 (Dual Celeron).
> :   Za nejakych 9 tis. Kc (deska + 2x Celeron 366) si muze podobny stroj
> : postavit skoro kazdy. Neni to rozhodne zadny zazrak, ale pokud to
> : budete pouzivat jako pracovni stanici tak to funguje pekne. Programy
> : se prekladaji rychleji, system pracuje viditelne svizneji a tech par
> : paralelizovanych programu (distributed.net) bezi nadherne.

> [...]

Nevim - nejakou markatni hruzu nepocituji - pouze bios NJ trpi jistymi
neduhy. Nicmene se to nejake markantne neodrazi na provozu linux jelikoz
zpravidla vzdy se jedna o chybu v linux-u a ne v desce - pouze
jsem si zvyknul, ze posledni dobou spousta lidi svadi chyby ve svych
programech
na chyby v deskach pocitace - a jeste nikdy jsem pak necetl nejake
sorry, ja jsem blb, tady jsem si nevynuloval pointer.

Rozhodne SMP je uzitecne z toho duvodu, ze ve svych program pak
clovek najde daleko vice chyb - protoze tam skutecne bezi dva procesy
soucasne.

--
         binary drivers cause sclerosis of the kernel (mark hahn)
  Zdenek Kabelac  http://i.am/kabi/ kabi na i.am {debian.org; fi.muni.cz}