Ladeni multithreadove aplikace

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Leden 25 17:55:50 CET 2000

> roky napsat MT demona napojeneho na MySQL a docela to behalo. Pokud clovek
> nepouziva MT tak casem dojde k silenostem jako je IPC. U MT mi vzdy pripadalo

	IPC je na jednu stranu trochu tezkopadnejsi, ale na stranu druhou
transparentni. Pokud by stejny model byl implementovan pomoci MT, pak
nemam zadnou sanci menit jednotlive komponenty. Mam tim na mysli to, ze
(prave v souvislosti s SQL) ten data-mining mohu udelat uplne v necem
jinem nekde jinde (IPC muze byt treba pres Sockety) - dokonce i jiny
vypocetni nastroj, a vysledky nejak predhazovat. Mam-li robustni MT
aplikaci, ktera vsechno stiha na jednom fyzickem stroji (otazku
implementace MT vynecham), je vse OK, co vsak v pripade, ze tuto
aplikaci potrebuji distribuovat prave diky extremni zatezi pouze male
casti? Pokud jsem od zacatku nevyuzil IPC a nepocital s timto, pak mohu
zacit psat aplikaci odznova, v opacnem pripade, staci trochu upravit IPC
a jedeme dale.

	Skutecne zalezi na tom, co Michal Krause potrebuje a co planuje
zrychlit, vyuzit atd., ale muj nazor na WWW systemy je (a
www.navrcholu.cz v to pocitam), ze by meli byt MAXIMALNE modularni a
zamenitelne, nikoli jedna monoliticka aplikace, ale souhrn vzajemne
spolupracujicich jednoucelovych prostredku, ktere pujdou daleko lepe
distibuovat, pripadne zamenovat s jinymi implementacemi atd...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz