Multihead a Matrox?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Leden 25 23:58:10 CET 2000

   From: Marian Schubert <maio na stoupa.sh.cvut.cz>
   Date: Tue, 25 Jan 2000 16:44:21 +0100

Zdravím,

   > ak by sa ti podarilo rozbehat framebuffer na 4 matrox kartach tak neni
   > problem pouzit GGI (www.ggi-project.org) + XGGI co je vlastne X server
   > postaveny na kniznici GGI s ktorym sa daju robit fakt dost pekne veci

když už bych rozchodil framebuffer na všech kartách, tak bych na 110% nepoužil
GGI... NYní díky Petru Vandrovci zkoumám tuto variantu.  Já bych GGI nepoužil
ani kdybych neměl jinou možnost.

   > alebo na kazdom monitore zvlast X server ktory bude brat input napr. z
   > druhej
   > mysi etc.

hmm, bavíme se až o 4 monitorech. Myš samozřejmě nebude potřeba. Zařízení,
které bude jako vstupní je proprietární a zatím na něj nění ani linuxový
ovladač, i když už dokážu přečíst press a release, ale věci jako kalibrace
apod. ještě nejsou implementovány.

   > momentalne zhanam nejake karty matrox aby som to konecne vyskusal v
   > reale

Mohl bych požádat o sdělení výsledků? Díky.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz