pretaktovanie C366 (long)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Leden 26 08:07:51 CET 2000

> Takze trosku to usmernim ak mozem, povodcom otazky som bol ja. :-))
> Okej, takze odpovede sa mi vcelku dostalo. Dnes vecer to idem skusit.

Hodne stesti.

> Dufam, ze nepridem o procesor alebo nejaky obvodik na doske.

Na desce IMHO ne. Ty obvody jsou pripravene i na vyssi rychlost. Snad
by se mohl zavarit jedine stabilizator, jak se to stavalo na P
deskach s CPU Cyrix.Ale to uz je davno pryc.
CPU se muze poskodit pouze teplem (pousteni bez vetracku apod.) Takze
pri slusnem chlazeni se to muze "jen" zaseknout. Ale pro jistotu bych
stejne doporucoval prvni testy delat s odpojenym IDE radicem.

> Aby som bol v obraze :
>
> tych 66 - 100 to je v ponimani manualu k doske asi rychlost FSB, ze ?

Ano.

> Moja doska umoznuje nastavit svistami max. toto, ostatok sa riesi v BIOSE
> ak som dobre cital manual. (QDI advance/5 133) Kompletny popis mozete
> najst na www.qdigrp.com.

Docela sympaticky je na ni pocet ISA slotu. Tri uz se dneska tak
casto nevidi. Na druhou stranu chipset VIA neni idealni a taktovani
66/100/133/144/155 je dost "hrube".
Na pretaktovani se mi vyborne osvedcil Microstar MSI-6163Pro. Umi
nastavovat FSB v rozmezi 66 - 155 v cca 28 krocich, pod Windows to
jde i za behu (uz aby to nekdo prepsal pod linux:-) ...
Akorat ze neumi UDMA/66, ale to mi ted zas tak moc nevadi.

> No a aby som nezabudol : je tam este jeden svist
> : na CLEAR CMOS ;-)) Vcera sa mi vcelku hodil ked som pretaktoval DIM z 66
> na 100. Aka bude tato spolupraca ?

Myslite honit DIMMky PC66 na 100 ? No tohle vidim spatne, PC100 by
byly lepsi. Ale za pokus to stoji.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s