Cernobily netscape

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Leden 26 16:50:10 CET 2000

:> > mam problem, ze netscape (4.6 i 4.7) se spousti cernobile (misto cervene

asi sa nieco spusta pred nim, co si zozerie farby ..

mne to napriklad robi mxaudio ..
najskor musi ist netscape a potom mxaudio, inak na NN rozsahane farby ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying