Cernobily netscape

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Čtvrtek Leden 27 07:54:15 CET 2000

Daniel Smolik wrote:

> Jen hadam 8-mi bitova  barevna hloubka v X.

Jo, to je urcite tim. Jiny program si nejspise nastavil jinou barevnou paletu. Kdyz
se
Netscape spusti jako prvni, tak by mel byt v pohode, ale pak na tom mohou byt
spatne zase jine programy. Chce to 16 bitovou barevnou hloubku.

                                               Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/