Srovnani SAMBA vs MARS

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Leden 26 19:50:51 CET 2000

Radek Andrs wrote:

> Jejda, me v jedne fabrice chodi MARS (ted nevim jaka verze) NO PROBLEM.
> Tj. jak jsem to tam pred cca pul rokem zkonfiguroval, tak jsme na to od te
> doby nesahl ?
> Ani to nespadlo - a to jim na tom jede celopodnikovy system ve FOXce.

Hm, zajimave. Jake tam mate klienty?

> A prave SAMBU mam v praci a nevidim nejaky markantni rozdil.

My jsme dosahli, pokud se dobre pamatuji, na serveru s P400, UDMA33
disky, 64M RAM rychlosti prenosu souboru:
MARS 0.99pl17: 100 kbyte/s
Samba 2.0.5a: 2 Mbyte/s
Netware 4.11: 8 Mbyte/s
(bez zaruky)

 Tak jsem se
> chtel zeptat.
> (Tj. napr co bude lepsi pri praci s velkymi soubory - cca 100-200 MB
> (databaze v Accessu) a jestli neni problem se zamky na souborech (na ty
> databaze leze vic lidi dohromady).

No zrovna se zamky (pokud to bylo jimi) jsme meli se sambou problemy, na
Novell disku sdileni chodilo, na sambe jsme ho pro jednu aplikaci vubec
nerozchodili. Ale mame tam sambu 2.0.5a, a pry 2.0.6 ma uz nejake
problemy s lockovanim odstranene, jeste jsme ji nezkouseli.

Kdybych se rozhodoval znovu, tak bych asi radeji koupil na file server
Netware.

Zdravi

Petr Soucek