Srovnani SAMBA vs MARS

Radek Andrs radek na interdata.cz
Středa Leden 26 19:02:54 CET 2000

Petr Soucek <petr na ryston.cz> píše v diskusním
příspěvku:388F303E.F3176FFA na ryston.cz...
Radek Andrs wrote:

>Vidim, ze se do toho nikdo nehrne, tak shrnu nase zkusenosti. Nejprve se
>nam zalibil MARS, protoze mame celou sit Novellskou, ale nepodarilo se
>nam ho rozchodit, aby byl stabilni. Pouzivali jsme tusim pl17 na RHL6.0.
>V siti mame klienty Novell pro win 95/98 verze 3.1SP2, ale obcas disky
>znicehonic "upadavaly" a dely se divne veci, uz se presne nepamatuji.
>Dost jsme experimentovali, psali jsme autorovi, ale nic jsme nezjistili
>a autor nereagoval.

Jejda, me v jedne fabrice chodi MARS (ted nevim jaka verze) NO PROBLEM.
Tj. jak jsem to tam pred cca pul rokem zkonfiguroval, tak jsme na to od te
doby nesahl ?
Ani to nespadlo - a to jim na tom jede celopodnikovy system ve FOXce.

>Tak jsme pak vyzkouseli sambu, a zda se byt asi 20x rychlejsi nez MARS a
>skutecne dobre funguje. Jenom se musi doinstalovat do win95/98 klient
>site Microsoft - pokud ho tam uz nemate.

A prave SAMBU mam v praci a nevidim nejaky markantni rozdil. Tak jsem se
chtel zeptat.
(Tj. napr co bude lepsi pri praci s velkymi soubory - cca 100-200 MB
(databaze v Accessu) a jestli neni problem se zamky na souborech (na ty
databaze leze vic lidi dohromady).

Zdravim
Radek Andrs