script pro FTP

Roka Juraj - Elef roka na valm.sk
Čtvrtek Leden 27 09:39:04 CET 2000

On Wed, 26 Jan 2000, Michal TALMAN wrote:

> Rady bych zautomatizoval na Linuxu stahování jednoho souboru přes ftp
pomoci prikazu FTP. Kam tedy napsat priakzy typu cd a get a jak spustit FTP,
 aby se to do toho prikazu FTP postupne nasypavalo ?

> priklad scriptu:
> ascii
> cd /var/log
> get log.log
> quit
>
> MAN FTP mi moc nepomohl, je tam sice zminka o nejakych makrech, ale to asi nebude ono, protoze vzdy po podpojeni makro zmizi.

 Odpoviem presne na to, na co sa pytate. Subor sa vola .netrc a jeho
format vyzera takto:

machine sunsite.uakom.sk login ftp password your na email
macdef init
cd /pub/unix/neviemco
bin
get tiezneviemco.tgz
bye

jeden enter navyse a mozes dalsiu polozku machine atd... potom staci
napisat asi toto:
ftp sunsite.uakom.sk &
a to je vsetko.. sak sa connectne, prihlasi, zmeni adresar, stiahne file
a odhlasi sa.
macro "init" sa vykona vzdy po prihlaseni sa na masinu. Takze ak si
cital man, tak zvysok uz vies

					 Elef.

       Profesionalni vojaci jsou predvidatelni
             ale svet je plnej nebezpecnejch amateru.

       _/_/_/_/  _/       _/_/_/_/  _/_/_/_/   SUN SysAdmin and consultant
      _/        _/       _/        _/         on Military Academy
     _/_/_/    _/       _/_/_/    _/_/_/     Liptovsky Mikulas
    _/        _/       _/        _/         http://www.elef.sk
   _/_/_/_/  _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/         e-mail: elef na elef.sk