[FAQ] Re: script pro FTP

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Leden 27 10:08:06 CET 2000

Michal TALMAN wrote:

> Rady bych zautomatizoval na Linuxu stahování jednoho souboru přes ftp pomoci prikazu FTP. Kam tedy napsat priakzy typu cd a get a jak spustit FTP, aby se to do toho prikazu FTP postupne nasypavalo ?
>
> priklad scriptu:
> ascii
> cd /var/log
> get log.log
> quit
>
> MAN FTP mi moc nepomohl, je tam sice zminka o nejakych makrech, ale to asi nebude ono, protoze vzdy po podpojeni makro zmizi.

To mate nejaky spatny man. Reklamujte ho u vyrobce. U me totiz man ftp
obsahuje sekci .netrc, kde je vse pekne popsano.

Pri provozovani davkoveho ftp na "holem unixu" se da obejit i bez nejakych
nadstaveb.

Ftp pri spusteni prohlidne soubor ~/.netrc a pokud je tam jmeno masiny,
na kterou se prave konektuje, tak provede definovane akce.

P.

$cat .netrc > /dev/console
machine ftp.linuxberg.com
login anonymous