mount nepozna typ diskety

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Leden 27 11:12:34 CET 2000

Dobré dopoledne,

	přeinstaloval jsem systém (Debian-slink) a mám problém s
mountováním diskety. Když se jí snažím namountovat jako /dev/fd0, mount
sice nenahlásí žádnou chybu, ale disketa není korektně připojená - žádné
soubory na ní nejsou vidět a při výpisu pomocí ls -l se vypisují jakési
nesmysly. Pokud disketu připojím jako /dev/fd0u1440, odpojím ji a zkusím
znovu jako /dev/fd0, je všechno v pořádku. Netušíte někdo, v čem je
problém?

					Martin Mašín

Mgr. Martin Masin	    Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague		    WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html
Czech Republic