journaling fs na linux

Petr Tesařík tesarik na lupa.cz
Čtvrtek Leden 27 11:52:43 CET 2000

Dne Thu, Jan 27, 2000 at 06:54:58AM +0100, Leos Bitto napsal:
> KUDLAC Tomas (kudlac na asset.sk) wrote:
> : Zdravim,
> : pocul som ze existuju nejake journalovacie fs chodiace pod linuxom. Ma s tym
> : niekto skusenosti? Ako to zatazuje system? Ako sa to da nainstalovat?  Nieje
> : to bugove?
>
> Po predchozim zkoumani jsem zacal pouzivat reserfs 3.5.16 s kernelem 2.2.14
> a vypada to funkcne. Akorad to neumi quoty (budou az pozdeji).

Jo, instaloval jsem reiserfs do 2.2.13 zacatkem ledna a moje dosavadni
zkusenosti jsou velmi dobre. Dokonce uz mi ta masina jednou (nezavisle
na reiserfs) totalne ztuhla a ani po rebootu bez odmontovani s tim
diskem nebyly zadne problemy. :)

bye,
--
Petr Tesarik                    http://www.lupa.cz/
Internet Info, s.r.o.           Tel: +420 602 575294