journaling fs na linux

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Leden 27 14:33:01 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000, [iso-8859-2] Petr Tesaoík wrote:

: > Po predchozim zkoumani jsem zacal pouzivat reserfs 3.5.16 s kernelem 2.2.14
: > a vypada to funkcne. Akorad to neumi quoty (budou az pozdeji).
:
: Jo, instaloval jsem reiserfs do 2.2.13 zacatkem ledna a moje dosavadni
: zkusenosti jsou velmi dobre. Dokonce uz mi ta masina jednou (nezavisle
: na reiserfs) totalne ztuhla a ani po rebootu bez odmontovani s tim
: diskem nebyly zadne problemy. :)
:

Reiserfs by mel byt hlavne rychlejsi, pro pristup k malym a velmi malym
souborum.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se mili za co stydit.